Avstånd är källan till längtan, drömmarnas mål - och ofta orsaken till förtvivlan

Det börjar sakta men säkert att dra ihop sig.
Runt hörnet väntar så smått den efterlängtade premiären(!)

Och det märktes.

Träningen idag började illa men slutade i brillians!
Makalösa saker hände...
Jag snackar bland annat om Tim´s bicycleta eller "brassespark" och "cykelspark" som det heter på "förfinad" svenska.
Frågan är om detta ska räcka för att få mitt eminenta "Träningsrécompense".

Innan vi lämnar träningenämnet måste det utses.
Jag har tre utvalda namn.
Namnen är Sebastian Ristevski, Tim Roskvist och Jens.
Så där har ni dem! 

För att blicka framåt har vi den del på gång, som vanligt, här på Wäbloggen.
Vi har fått ihop en lite skara på tippare av Skånes Nordöstra 5:a.
Spelare från Åhus IF, Yngsjö IF, IFK Hässleholm och Åsums BK kommer göra ett litet avtramp här i Wäbloggen under veckan.
Har även lyckats få med en opartisk domare att dela sina tankar o åsikter om serieslutet.

I övrigt är det avspark 18.15 i Sösdala på fredag!!!

En viss Patrik Persson på K-bladet tippar serien här nedan och jag lämnar det hän till er, innan vi själva sätter igång.
Så här tippar han.

Division V Nordöstra
1. Hanaskogs IS
2. Wä IF
3. Fjälkinge IF
4. Yngsjö IF
5. Tosteberga/Nymölla IF
6. Åsums BK
7. Åhus IF
8. Önnestads BI
9. Vanneberga IF
10. Ovesholms IF
11. Vinslövs IF
12. Sösdala IF

Källa: http://blogg.kristianstadsbladet.se/patrikpersson/2012/04/06/fotbollsbloggen-tippar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0