Uppladdning

Jag längtar redan till nästa träningspass.
Förutom tre segrar av tre möjliga så gav gårdagens tidiga och flyttade träning en rejäl mersmak.
Det beror nog mestadels på det fina vårvädret. Känslorna sprudlar liksom.
Dessutom fick vi träna på vår eminenta a-plan, vilket som jag förstått det, inte händer särskilt ofta.
Vi var cirka tolv stycken och det har sina anledningar. En del har så klart jobb att sköta men ni andra, vart höll ni hus?
Utan att överdriva kan man lugnt säga att ni nog missade årets skönaste träningspass.
Med solen i ryggen och vinden i mitt hår Tjala la la!

För övrigt verkar Tim tokladdad inför helgens drabbning mot VIF på lördag. Hans volleyskott (projektiler) går verkligen inte av för hackor!
Det var en riktigt rolig träning där vi fick dra iväg lite längre crosspassningar innan vi i nästa sekvens dundrade mot mål på inlägg.
Rydberg och ”Admirs vän” (som jag fortfarande inte lärt mig namnet på) mellan stolparna gjorde ett par riktigt fina räddningar.

Efter det avslutade träningspasset stod ”Sola med Sandgren” på schemat och jag tror att det kan bli en riktig succé framöver.



På lördag möter vi alltså Vanneberga IF hemma på IP.
Vi har börjat uppladdningen.


Kommentarer
Postat av: A

Haallåå, ni får ju uppdatera om matchen mot Vanneberga!

2012-05-07 @ 11:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0