Första träningen

Peeps!
Igår var det första träningen för detta året. Det var bra uppslutning en regning onsdagskväll som den igår.
"Ett perfekt fotbollsväder", head coach Peter says.
Det var skönt att äntligen komma igång och veta att det kommer bli många bra träningar framöver. För visst säger det oss något när första träningen bjuder på högt tempo, hoppas på kontinutet.
Det var även kul att se Rasmus Nilsson på plats igen
För er som inte var på träningen igår kan jag meddela att det ser mycket bra ut. Konstgräset var blöt och bollarna hårdpumpade, det var upplagt för en höjdarträning. Det blev en hel del tempospel och även olika former av snabba fötter.

Nu är det upp till oss själva att göra något åt dagens träning. Jag hoppas alla tar sitt ansvar och gör det de ska. Själv tänkte jag ta en löprunda här i Vä.
Gymmet är också en lösning.  
 
 

Foto: Scanpix
 

Kommentarer
Postat av: Pete H

Bra träningspass!
Har fått tillbaka min tryckmätare till bollarna idag, ska se till att bollarna är bra på lördag.
Var inne på Friskis&Svettis igår (torsdag), men det var tydligen inte samtidigt som er egna träningspass!!!
En splitterny röd vest värd 39:- fattas, någon som kom hem med den fortfarande på?
Ses lördag.

2013-01-11 @ 12:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0