Nu kör vi!

Peeps of Vä,
Igår var det upptaktsmöte i klubbstugan och det var kul att så många kunde komma. Tillochmed födelsedagsfirande Tim fanns på plats. På upptaktsmöten är det ofta så att det blir mycket ros och lite ris, allting verkar toppen. I år känns det dock annorlunda, det är på allvar, ett verklighetsbaserat möte. I Peter Harrison finns det engagemang och lyster, som en solig sommardag. Även resterande medlemmar i tränarstaben verkade hungriga. Jonas Mattsson och Anders Johnsson var minst lika taggade som head coach Peter.
Jag skulle vilja säga att vi äntligen har vuxit upp och lärt av tidigare års misstag.
Sammanfattningsvis så vankades information och fika angående kommande år. Att gå in på djupare detaljer är inget jag kommer att göra nu, låt oss se vad som kommer att ske.

 


Kommande träningar under januari och februari:

ons: kl 2030-2130 uteträning, konstgräs Kristianstad IP
tors: eget träningspass (VIKTIGT)
lör: kl 1200-1330 uteträning, konstgräs Kristianstad IP
mån: kl 2000-2100 träning, BasicGym, Kristianstad

 

 

GLÖM INTE JULGRANSINSAMLINGEN PÅ SÖNDAG, desto fler desto mer pengar får vi!
"So get your ass down there!"


Admir & Jensa i förra årets outfit!

Kommentarer
Postat av: Widuch

Får jag komma och träning någon dag? Har snart lov, vet inte vem jag ska fråga!:)

2013-01-09 @ 17:54:37
Postat av: J.F

Det hoppas jag att du får. Du når Mattsson på 0768-899981

2013-01-10 @ 07:51:25
Postat av: David!

Tack Jens, jag ringer honom då om jag har möjlighet att komma!:)

2013-01-10 @ 09:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0